• Testing underveis gir bedre innovasjon

    Opplevelsesbaserte bedrifter er avhengige av å utvikle produktene sine i takt med skiftende tider, nye trender og andre kunder. En ny studie fra Nordlandsforskning og Handelshøgskolen Nord Universitet viser at testing undervegs i utviklingsarbeidet smaker mer enn det koster.

  • Vil ha din mening om cruiseturisme

    Hva skal til for å lykkes med cruiseturisme (inkludert Hurtigruten) langs norskekysten? En nasjonal spørreundersøkelse skal finne svarene.

  • Fra ide til suksess - Om å samskape verdifulle eventer

    Leder av arbeidspakke 2, professor Nina K. Prebensen har gitt bok om verdifulle eventer. Med nyere markedsføringsperspektiver, viser denne boken hvordan verdiskapingen skjer i samhandling mellom kunde, interessenter og selve eventet.

Viser fra 6 til 10, av 131 artikler

Nordlandsforskning
Postboks 1490
N-8049 Bodø
Norge

Besøksadresse: Universitetsalleen 11
Tlf: +47 75 41 18 10
E-post nf@nforsk.no

Bank konto: 4500 55 98811
NO/VAT 989 714 309 MVA
Personvern

Finansiert av: