OiN med i internasjonal forskningsfront om opplevelsesøkonomi
OiN-forskere bidrar med tre kapitler i en ny vitenskapelig antologi om opplevelsesøkonomi.
OiN-forskere bidrar med tre kapitler i en ny vitenskapelig antologi om opplevelsesøkonomi.
Presentasjonen av en turistattraksjon er alfa og omega, men der har nordmenn mye å lære. Det sier professor Øystein Jensen på Handelshøgskolen i Bodø.
Det er ildsjelene som skaper forandring, engasjement og glede, skriver Bente Sørensen i en kronikk om nyskaping i landbruket.
Reiser uten barn er de mest populære reisene i Norge. Og aller mest ønsker disse turistene å få se nordlyset. Det viser en studie blant nesten 7000 personer i Storbritannia, Sverige og Norge.
Mandag 7. oktober deltok ’gamle’ og nye praksisveiledere på kurset ’Opplevelsesdesign’ på workshop om veilederrollen og faglig oppdatering.
Nordlandsforskning
Postboks 1490
Norge
Besøksadresse:
Tlf:
E-post
Bank konto: 411
NO/VAT 989 714 309 MVA
Personvern
Finansiert av: