Hva bidrar til innovasjon i reiselivet?
- En studie om innovasjon og utvikling i opplevelsesbaserte reiselivsbedrifter i Lofoten.
- En studie om innovasjon og utvikling i opplevelsesbaserte reiselivsbedrifter i Lofoten.
Stine Austreim Olsen og Marte Helgesen har sett på hvordan opplevelsesbedrifter arbeider med nyskaping.
Hva betyr kommunikasjon for skredvurdering og hvilke kunnskaper og egenskaper har "toppturfolket"? Det har Anita Finne studert i sin masteroppgave levert ved Universitetet i Tromsø.
Opplevelsebedriftene vet lite om kundene sine. Dermed risikerer de at opplevelsen ikke passer kunden, og at de får dårlige omtaler på grunn av dette.
Hold av dagene, 4.-6. november! Opplevelser i nord vil være medarrangør for konferansen som arrangeres på Scandic's nye hotell i Bodø fra 4. til 6. november. OiN bidrar med foredragsholdere og andre innslag - mer informasjon kommer.
Nordlandsforskning
Postboks 1490
Norge
Besøksadresse:
Tlf:
E-post
Bank konto: 411
NO/VAT 989 714 309 MVA
Personvern
Finansiert av: