• Hva bidrar til innovasjon i reiselivet?

    - En studie om innovasjon og utvikling i opplevelsesbaserte reiselivsbedrifter i Lofoten.

  • Bruker forskningsverktøy for å skape opplevelser

    Stine Austreim Olsen og Marte Helgesen har sett på hvordan opplevelsesbedrifter arbeider med nyskaping.

  • Livsviktig kommunikasjon

    Hva betyr kommunikasjon for skredvurdering og hvilke kunnskaper og egenskaper har "toppturfolket"? Det har Anita Finne studert i sin masteroppgave levert ved Universitetet i Tromsø.

  • Vet for lite om kundene

    Opplevelsebedriftene vet lite om kundene sine. Dermed risikerer de at opplevelsen ikke passer kunden, og at de får dårlige omtaler på grunn av dette.

  • Opplevelseskonferansen 2014

    Hold av dagene, 4.-6. november! Opplevelser i nord vil være medarrangør for konferansen som arrangeres på Scandic's nye hotell i Bodø fra 4. til 6. november. OiN bidrar med foredragsholdere og andre innslag - mer informasjon kommer.

Nordlandsforskning
Postboks 1490

Norge

Besøksadresse:
Tlf:
E-post 

Bank konto: 411
NO/VAT 989 714 309 MVA
Personvern

Finansiert av: