• - Bedre reiseliv i nord

    - Men norsk reiselivsnæring er ujevn, hevdet Dorthe Eide på Nordområde- konferansen 2013 i Alta. - Vi har "glade amatører" og noen meget profesjonelt kompetente bedrifter, sa Eide.

  • Må dirigeres til attraksjonene

    - Blir ikke turistene dirigert til attraksjonene, kommer de ikke. Men når de først kommer, er de fornøyd med besøket. Det viser en studie blant besøkende på fem turistattraksjoner i Nord-Norge.

  • Turisters opplevelser av besøksattraksjoner

  • Utvikling av rammeverk for analyse av besøksattraksjoner

  • Emosjonell verdi gir mer tilfredse kunder

    Hvis vinterturistene i nord får spennende og lærerike opplevelser, blir de mer tilfredse med oppholdet, viser vinterundersøkelsen 2013.

Nordlandsforskning
Postboks 1490

Norge

Besøksadresse:
Tlf:
E-post 

Bank konto: 411
NO/VAT 989 714 309 MVA
Personvern

Finansiert av: