• - For tilfeldig bruk av sosiale medier

    - Sosiale medier er en fin måte å nå potensielle kunder på. Men i dag er bruken for tilfeldig.

  • Ny bok om reiselivsforskning

    Boka «Handbook of research on innovation in tourism industries» har sitt utspring i forskningsprosjektet Opplevelser i nord.

  • Frykt er en viktig ingrediens i gleden

    Drivkraften for toppskikjørere har elementer av frykt og overraskelse, sier Simen Oscar Bø Wie som har målt ansiktsuttrykk hos skiløpere.

  • - Bør ikke prise hvalsafari særlig høyere

    Turistene er fornøyd med hvalsafari på Andøy, men arrangørene bør være forsiktig med å heve prisen, viser en ny masteroppgave.

  • Har studert nettverk i reiselivet

    Reiselivsbedrifter har god nytte av å delta i nettverk så sant deltakerne vil det samme med nettverket og har gjort gode avtaler seg imellom.

Viser fra 1 til 5, av 40 artikler

Nordlandsforskning
Postboks 1490

Norge

Besøksadresse:
Tlf:
E-post 

Bank konto: 411
NO/VAT 989 714 309 MVA
Personvern

Finansiert av: